Op initiatief van de sponsorcommissie en in navolging van veel andere verenigingen en instellingen kent Leevoc sinds mei 2010 de mogelijkheid om “Vriend van Leevoc” te worden. “Vrienden van Leevoc” is bedoeld voor iedereen die de vereniging om wat voor reden dan ook een warm hart toedraagt en – we zullen er niet omheen draaien – die daarvoor een bijdrage wil leveren van € 50,- in het eerste jaar en vervolgens € 20,- in de jaren daarna. Dankzij de bijdragen van de Vrienden van Leevoc krijgt de vereniging een grotere financiële armslag en is daardoor beter in staat een aantrekkelijke club te zijn voor de volleyballende leden. Natuurlijk doen we ook wat terug voor onze vrienden. Zij krijgen van ons:

• een exclusieve Leevoc minidress,
  • een eervolle vermelding op onze website,
  • een uitnodiging voor Leevocfeesten en het mixtoernooi.

Ook Vriend van Leevoc worden? Stuur dan een mailtje naar sponsorcommissie@leevoc.nl.

Deze mensen zijn al Vriend van Leevoc:

1. Bram Hofstede
  2. Lieneke de Ruiter